onsdag 1 februari 2017

Dag 69-72: Free bird

(Lynyrd Skynyrd)

Ok, snabb uppdatering.
Tre dagar på Sydön och den levererar direkt.
Queen Charlotte Track i Marlborough Sounds var verkligen vackert. Lite fjordaktigt. (och nej, Marlborough Sounds är inte ljudet av en hostande lungcancerpatient, det är Marlboro sounds)

Tjusigt värre.

Läckert.

En bonusfeature här var wekas, en sorts marklevande fåglar. Inte så folkrädda, men desto mer tjuvaktiga. De plockar gärna på sig saker som ligger löst men helst mat. En gång när jag kom tillbaks till tältet var det en weka som smet ut och såg väldigt skuldmedveten ut. Jag tror dock inte att jag blev av med något
Weka.

Nu hör ni nog inte mer från mig på minst nån vecka.

1 kommentar:

  1. Haha! Jag älskar tjuvfåglarna! :D Har inte läst på ett tag men ska ta igen det nu tänkte jag. :) Kul att du har uppdaterat så mycket.

    SvaraRadera